Miami Beach

Nyt olisi sitten vuorossa viimeinen matkapostaus USA:n reissultamme, toivottavasti jaksatte vielä nämä viimeiset kuvat katsoa, sillä mielestäni nämä on kaikkein ihanimpia ;)

Saavuimme Miamiin aamulla klo 7 aikaan, joten hotellilla olimme paljon ennen check inin alkua, mutta saimme sovittua huoneen aikaisemmin varaamalla hotellilta laivaretken seuraavaksi päiväksi. Otimme parin tunnin nokoset ja sitten suuntasimme katsomaan korttelin päässä olevaa Miami Beachiä.

Aivan upea tuo ranta! Niin valkoista hiekkaa ja meri aivan turkoosi. Paratiisi <3

Rantaan oli kerääntynyt hieman kasveja, mutta ne ei haitanneet mitään!

Meidän hotellin kohdalla oleva väylä, josta rannalle pääsi, oli mielestäni aivan upean kaunis! Tosi paljon vehreää kasvillisuutta ja palmuja.

Pieniä sisiliskoja näkyi lähes koko ajan vipeltämässä jonnekin :)

Seuraavat kuvat on toisen päivän laivaretkeltä. Bussi haki meidät hotellilta aamulla klo 9 ja kierreltiin sen jälkeen hakemassa muista hotelleista matkustajia. Lopulta meidät nakattiin Miami Beachin keskustassa sijaitsevaan toimistoon, jossa maksettiin reissun loppumaksu ja hypättiin uuteen bussiin. Uudessa bussissa jouduttiin taas odottelemaan ja kuuntelemaan city touria, joka alkoi samalla. Vihdoin noin klo 11 pääsimme satamaan, josta laivareissu starttasi.

Keskellä kuvassa oleva valkoinen talo oli Keanu Reevesin ja sen vieressä oleva keltainen talo oli myynnissä 5 miljoonalla dollarilla. Ei mun mielestä edes paha hinta, sillä nuo talot oli aivan älyttömän upeita ja ennen kaikkea upealla paikkaa! Harmi ettei oo miltsejä takataskussa :D

Ricky Martinin talo.

Ja naapurissa asuu Carmen Electra.

Talo oranssine sohvineen kuului Jackie Chanille.

Erään talon pihalla oli ryhmä tyttöjä ottamassa aurinkoa ja kun me ajoimme ohi niin kävi joku heistä hakemassa puhallettavan miespuolisen Barbaran ja heilutteli sitä meille :D Oli ilmeisesti ollut jotkin bileet. Kurjaa olla rikas...

Vasemmassa reunassa on Miami Heat NBA joukkueen kotiareena.

Laivareissun jälkeen loikoiltiin vielä hetki altaalla edellisenä iltana hankkimien uimapatjojen kanssa. Reissun paras ostos 6 dollaria! :D

Nämä kuvat on matkalta hotelli - Miami Beachil ydin. Kävelyä oli noin 2km ja se tuli joka ilta käveltyä edes taas.

Collins Avenue.

Alan mennä jo päivissä sekasi, sillä kaikki päivät Miamissa meni melko samaa rataa. Otettiin tosi rennosti! Päivällä otettiin max 4 tuntia aurinkoa, kauempaa ei todellakaan jaksanut. Ja minä kun olen aikaisemmin ottanut äitini kanssa jopa 8 tuntia päivässä aurinkoa!! Yhden päivän uhrasimme Sawgrass Mills outlet ostarille, jonne varasimme bussikyydin hotellin respasta. Kyyti maksoi 30dollaria per henkilö menu-paluu.

Kävimme meressä uimassa vain yhtenä päivänä, sillä kun menimme seuraavan päivänä rannalle, oli rantavesi täynnä medusoja! Niitä oli aivan hirveän paljon, eikä uskaltanut mennä sekaan uiskentelemaan...

Säät suosi meitä Miamissa kyllä aivan älyttömän hyvin. Minä odotin, että joka päivä tulisi sadekuuroja, mutta meidän reissun aikana ei satanut kertaakaan! Tai satoi, kerran, juuri silloin kun olimme outleteissa :D En tiedä ylsikö sekään sade Miami Beachille asti.

Miami oli kyllä täydellinen paikka päättää USA "kiertueemme". Paikka on ihanteellinen juurikin rentoutumiseen, mutta tekemistä löytyy kyllä jos sitä kaipaa. Ja shoppailtavaa! Me ei enää Miamissa niin antaumuksella shopattu kuin kahdessa edellisessä paikassa, sillä rahavarat oli ehtineet huveta jo aikalailla ;)

Teen vielä yhden matkaan liittyvän postauksen, jossa kirjoitan matkan varaamisesta ja USA:sta yleensä. Sen jälkeen jää tämä reissu unholaan blogin puolella :)

-Lindsay

4 kommenttia

1. Voi, ihana Miami! Tuonne haluaisin joskus matkustaa. Miami on tullu niin monta kertaa esille Dexter -sarjassa, joten haluaisin nähdä sen omin silmin. :)

VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miami on kyllä lempparimatkakohteeni ever ja voin suositella täydestä sydämestä! :D

Poista
  2. Minkä nimisessä hotellissa olitte, suosittelisitko? t: miamin reissua suunnitteleva :)

VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän hotelli on Indian Creek Hotel ja mielestämme se oli ihan hyvä! Hotelli on vähän vanhempi art deco hotelli. Ainoa miinus oli, ettei huoneissa ollut jääkaappia. Jäitä löytyi alakerrasta. Allasalue oli upea ja matka rantaan pari sataa metriä :) Keskustaan oli noin 1km :)

Poista

Kommentoimalla piristät kovasti päivääni! Otan ilolla vastaan sekä risut että ruusut! :)

INSTAGRAM @LINDAKAUP

© Lindsay's Diaries. Design by Fearne.