Los Angeles pt. 2

Matkapostausta taas.

Vuokrasimme auton vain kolmeksi päiväksi ja viimeisenä autopäivänä laitoimme navigaattoriin koordinaatit Malibusta.

Tuo lippu oli tosi iso ja se liehui tuulessa ihan täydellisesti!

Suunnittelin ostavani tuon pinkin talon Santa Monican rannalta :D

Menimme surffareiden suosimalle Malibu Lagoon Beachille. Ensimmäistä kertaa me molemmat nähtiin Tyynivaltameri :)

Ranta oli täynnä kesyjä lokkeja. Niitä ei todellakaan saanut syöttää, sillä muuten ne meni ihan sekaisin ja alkoi tappelemaan keskenään :D

Pientä rusketusta jo havaittavissa! Nuo bikinit oli H&M:ltä, mutta niistä katkesi solki Miamissa. Harmi, sillä tykkäsin noista kovasti, kun ne pysyi tosi napakasti yllä...

Olisi tehnyt mieli kokeilla itsekin hieman surffausta!

Ja seuraavaksi meitä tulikin tervehtimään kesy sorsa, joka olikin aivan minun lemppari :D Se ajatti lokkeja takaa!

Kun lähdimme pois rannalta ajoimme tuollaisen paikan ohi jossa oli satoja USA:n lippuja. Joku muistomerkki, ei ehditty sen paremmin kiinnittää huomiota, että mikä.

Ajettiin tietä nimeltä Malibu Canyon Road ja sieltä oli aivan upeat maisemat! Tie kulki tosi korkealla ja oli melko hurjakin.

Illalla kaupan pihalla yritin ottaa kuvaa kauniista auringonlaskun värjäämästä taivaasta!

Viimeisenä kokonaisena päivänä oleskelimme jälleen pari tuntia altaalla. Lähdimme kuitenkin taas metrolla Hollywoodiin, sillä olimme suunnitelleet käyvämme opastetulla kiertoajelulla. Oikea hinta ajelulle oli 49D/hlö, mutta me saatiin tarjous, että 20D/hlö. USA:ssa kannattaa tinkiä juurikin tuollaisissa turistijutuissa.

Ajoimme Mulholland Drivelle näköalapaikalle, josta oli upeat näkymät kaupunkiin.

Ja vihdoin näimme myös Hollywood-kyltin kunnolla!

Tuo talo näkyi näköalapaikalta tosi hyvin ja kuskimme kertoi sen kuuluvan räppäri Ice-T:lle ja hänen vaimolleen Cocolle. Melko hienot näkymät heillä :)

Tässä talossa on ennen asunut Britney Spears, mutta hän muutti pois kun kyllästyi paparazzeihin.

Tässä valkoisessa talossa asuu The Simpsonien luoja, joka rakastaa valkoista.

Sunset Strip on pieni osa Sunset Boulevardia ja Hollywoodin kuuluisin baarikatu. Jos halusi bongata julkkiksia niin tuolta kuulemma kannatti lähteä etsimään :D

Beverly Hillsissä kävimme myös kiertämässä julkkiksien taloja. Näimme mm. Keanu Reevesin, Michael Jacksonin, Jennifer Lopezin, Lisa-Maria Presleyn, Tom Cruisen ja Katie Holmesin, Playboy Mansionin, Frank Sinatran, Madonnan, Osbournesien, Hiltonien ja monien monien muiden talot, mutta en osaa erottaa kamerasta moniakaan, että mikä oli kenenkin :D

Tämä oli Dr. Phillin!

Tästä porista Michael Jacksonin ruumis kannettiin pois.

Marilyn Monroen ensimmäisenä ostama talo.

Tää auto oli Rodeo Drivella ja kuulemma miljoonan arvoinen. Näitä on kaksi maailmassa. Automiehet oli tietenkin innoissaan :D

Rodeo Drivella sijaitsee Hollywoodin luksusliikkeet. Me ei Rodeo Drivella sen kummemmin käytykään :)

Seuraava päivä vietettiin vain altaalla, sillä illalla lähti lento Miamiin ja lentokentälle piti lähteä ajoissa :)

Seuraavaksi matkapostauksessa vuorossa Miami ja se onkin sitten viimeinen :)