Los Angeles pt. 1

Matkapostauksilla jatketaan! Jaoin LA:n kahteen osaan, sillä kuvia on niin paljon.

Los Angelesiin saavuttiin keskiyöllä ja lentokentällä kaikki sujui tosi nopsaa. Laukut vaan mukaan ja taksi kentän edestä hotellille. Hotellilla nopea check in ja nukkumaan!

Seuraavana päivänä mentiin herättyämme hotellin alakertaan aamupalalle ja makoiltiin hotellin pienellä allasalueella hetki. Ei jaksanut heti lähteä rynnimään minnekkään, sillä NYCin jälkeen oli jalat edelleen melko kipeät. Ei me kuitenkaan ihan kauhean kauaa jaksettu makoilla vaan suunnattiin lähellä olevalle metro-asemalle ja mentiin Hollywoodiin!

Losissa oli upea pilvetön taivas. Sielläkin on tullut jo "syksy", mutta pääosin reissua meillä oli tosi hyvät ilmat!

Ja niitä perinteisiä Walk of Famen tähtiä tuli bongailtua ;D Minä aina ilosta hihkuin, kun löysin jonku hyvän ja Jape varmaan häpes...

Kiinalainen teatteri.

Oon kova kuvaamaan näitä palmuja sillä tykkään niistä kovasti :D Palmut oli muuten LA:ssa ihan erilaiset verrattuna Miamiin.

Me lähdettiin kävelemään ja etsimään paikkaa, josta Hollywood-kyltti näkyisi paremmin. Olin lukenut jostain, että se näkyisi highlandilta hyvin, mutta me ei kyllä koskaan kävelty tarpeeksi kauas, että oltais löydetty se samperin kyltti.

Sitten palasimme takaisin Hollywood Boulevardille, jossa oli eräs ostari, jonka kerroksista tuo kyltti näkyi oikein hyvin... Oltiin siis turhaan kävelty monta kilometriä, ihan kun jalat ei jo muutenkin olisi olleet kipeät!

Ostarilla oli tollainen kamerajuttu, että kun heilutteli käsiä niin kuvassa lensi rahaa. Siinä pystyi ottamaan itsestään kuvan ja jos hyvä tuuri käy niin kuva näkyy New Yorkissa Time Squarella! Mutta eipä sitä sitten itse kyllä tietäisi, jos se siellä näkyisi.

Ensimmäisenä iltanamme LA:ssa oli meneillään Fashion Night Out, eli osa kaupoista oli myöhempään auki ja jossain oli tarjouksiakin. Luin netistä Lauren Conrad olisi The Grove ostoskeskuksessa Nordströmillä jakamassa nimmareita ja esittelemässä omaa paper crown mallistoaan! Lähdettiin ekaks käveleen The Groveen, mutta sitten tajuttiin, että matkahan on ihan älyttömän pitkä. LA:ssa kun nuo etäisyydet on tosi pitkiä. Otettiin sitten taksi. Ja siellähän se Lauren oli! Aivan yhtä kauniina ja ihanana kuin kuvissa :) Rachel Bilson ja Nicole Richie olisi ollut tavattavissa Beverly Centerissä, mutta sinne asti emme sitten kerinneet.

Jonotin tosiaan sitten itselleni nimmarin ja pääsin tervehtimään Laurenia. Jono oli piiitkä ja siihen tuli koko ajan lisää porukkaa, mutta siltikin jono liikkui nopsaa. Ensimmäiset jonottajat sai ottaa ihan poseerauskuvan Laurenin kanssa, mutta sitten niitä ei enää otettu, jotta kaikki ehtisi hänet tavata. Hyviä kuvia ei oikein saanut otettua, sillä Laurenista ei saanut mennä ottamaan kuvia, vaan hänen eessä seisoi koko ajan iso joukko porukkaa hääräämässä jotain...

Jihuu!

Toiselta päivältä mulla ei ollut ollenkaan kuvia ja silloin me oltiin taas altaalla pari tuntia ja lähdettiin käymään valoisaan aikaan downtownissa sopimassa vuokra-autosta viikonlopuksi! Downtownissa sijaitsee LA:n korkeat pilvenpiirtäjät ja mm. fashion district, johon saakka me ei koskaan selvitty!

Kolmantena päivänä haimme vuokra-auton ja otimme suunnaksi Camarillo Outletin, jonne oli noin 45 minuutin ajomatka. Navigaattori oli ihan ehdoton, sillä noilla moottoriteillä ajaminen oli aikamoista seikkailua! Tiet jakautui ihan yhtäkkiä risteyksiksi ja parhaimmillaan vierekkäin oli 12 kaistaa! Tuona päivänä LA:ssa oli oikeasti tosi kylmä! Vettäkin satoi ja LA:ssahan ei sada juuri koskaan. Onneksi huonot säät jäi tuohon yhteen päivään!

Neljäntenä päivänä oli aamusta pilvistä, mutta onneksi taivas aukeni ja pääsimme suunnitelmamme mukaan lähtemään vesipuistoon San Dimasiin. Vesipuisto oli tuolloin nimittäin viimeistä päivää auki! Vesipuistoilu ei alkanut ihan loistokkaasti, sillä astuin heti aluksi mehiläisen päälle, joka pistikin sitten oikein kipeästi :( Jalkaan sattui kamalasti, mutta onneksi kipu meni noin puolessa tunnissa ohi. Hieman jalkaa särki, mutta pystyin kuitenkin laskemaan laskuja!

Puistossa oli tosi hurjia liukuja ja monista en uskaltanut laskeakaan! Niin kun en tuosta alemmastakaan, joka laskettiin pääedellä sellaisella patjalla... Nyt hieman harmittaa oma nössöyteni :D

Eniten tykkään liu'uista, joissa lasketaan yhdessä renkailla! Niitä oli onneksi tarjolla paljon ja hurjaa menoa olikin :D

Seuraavassa matkapostauksessa sitten loput reissustamme LA:ssa, toivottavasti ei vielä kyllästytä ;)

-Lindsay

5 kommenttia

1. aaaa onnellinen sinä, joka tuonne olet päässyt käymään :D ihana blogi muuten!

VastaaPoista
  2. Vivian, LA oli kyllä mahtava :) ja kiitos!! :)

3. wau!!! Ehkä toi on meidän seuraava kohde :)
    Sulle olisi tunnustus ;)

VastaaPoista
  4. Anne, suosittelen käymään ;) oi käynpä vilkaisemassa tunnustuksen! :)

5. Mitä veikkaat selviääkö Jenkeissä jos ajelee Suomessa korkeintaan ok eikä täälläkään mitenkään erityisen rohkeasti? :D Ollut pitkään haaveena lähteä, mutta ainoo mikä mietityttää on toi ajaminen..

Kommentoimalla piristät kovasti päivääni! Otan ilolla vastaan sekä risut että ruusut! :)

INSTAGRAM @LINDAKAUP

© Lindsay's Diaries. Design by Fearne.